.: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове BGtop Follow Me on Pinterest

сряда, 8 октомври 2014 г.

Крем карамел с тиква

Да пишеш по принцип се възприема,като най-просто умение,сравнимо било с дишането,тъй като се усвоява в ранна детска възраст и естествено ни служи цял един живот.Да ама не.Не всеки може да сподели писмено това което усеща като емоция,вкус или просто да напише добре аргументиран текст,които да остави приятно усещане,да събужда асоциации,усмивки или приятни емоции.Лично на мен някак си мисълта изпреварва писането и съответно писането куца. Да пиша интересно за храната на мен ми звучи,като химера,защото съм обикновен човек,който обича да готви.Да знам че,картинките не са по важни от думите,защото снимките грабват окото,носят първа  наслада на сетивата,то текстът ни кара да усетим вкуса на неустоима и сочна торта,неустоим любим десерт или било най-обикновено ястие.Е някак си на мен не ми се получава,просто защото не ми се получава.. много добре да си дрънкам писмено.
За да не досадя да напиша нещо за страхотното кремче в есенни краски.Всеки който обича крем карамел може да си представи прелестна картина на кремче с леко желирана консистенция,полято обилно с карамелизирана захар с прекрасен кехлибарен цвят.Е във варианта който предлагам днес,има и бонус тиква.На мен лично много ми допадна този бонус и определено,ще се приготвя често у дома и как да не при цяла количка с тикви,ще трябва да впрегна въображението си.Приемам и предложения,да знаете :)
 ПРОДУКТИ
300гр.тиква
4яйца
1 и 1/3ч.ч.захар/вмест.300мл./
1 и 1/3ч.ч.прясно мляко
1/2ч.ч. захар за карамел







Измийте,обелете и нарежете тиквата на кубчета.Сварете тиквата,оставете я да се охлади и я пасирайте с вилица.Разбийте яйцата със захарта/количеството захар може малко да се намали/.Към яйчената смес прибавете пасираната тиква.
Прибавете прясното мляко и разбивайте до хомогенна маса.Карамелизирайте 1/2 ч.ч.захар до цвят кехлибар.С помощта на лъжичка,разпределете карамела в 6,7 метални или порцеланови чашки.Разпределете в чашките и сместа за крема.

Поставете чашките в тава и налейте толкова вода,колкото да покрие до половината чашките.Печете крема на водна баня на температура 150градуса за около 1,5 /2 часа.Оставете кремчетата да се охладят на стаена температура,без да изваждате чашките от водата.Това е,класика в есенна краска.
Да ви е сладко!

6 коментара:

  1. Перфектен крем карамел си приготвила, Танче!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Лелеее, супер е този крем карамел Танче! И аз правя, но по-друг начин. Твоят обаче изглежда ммм много вкусно! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Ето на това казвам аз чудесен десерт! Точно по вкуса ми Таня! Скоро ще бъде направен :)
    Благодаря за рецептата!
    Поздрав с прегръдка :)

    ОтговорИзтриване
  4. Мислех да си правя и аз, ама с нарязана тиква, обаче май ще е по твоята рецепта! Фантастичен е! Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
  5. чудесно и лесно

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Всички текстови,снимкови и графични материали,публикувани в блога,са собственост на Вкусно и сладко кулинарни рецепти и неговият автор и са обект на авторско право по смисъла на закона за авторско право и сродните му права(ЗАПСП). Не се допуска цитиране,споделяне,копиране на съдържание от блога без разрешение от автора му,като при разрешение ,задължително се посочвана източника и се добавя прилежащ,работещ линк/хипер-връзка/ към www.tania-goleva.blogspot.com

АРХИВ НА БЛОГА

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...