.: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове BGtop Follow Me on Pinterest

събота, 7 юли 2012 г.

ЗАКУСКИ - ГОНДОЛИ

Както често ми се случва закуската за неделният ден ми е приготвена преди вечерята за съботният ден.Така ще ми остане повече време за семейството ми.За мой късмет и този укенд всички са у дома.Приготвих тези чудесни закуски кръстих си ги гондоли,защото ми приличат на такива.Много вкусни,ароматни наподобяват на пица и най-важното на следващият ден след като са приготвени са вкусни и меки.
ПРОДУКТИ
За тестото
400гр.брашно
3с.л.прясно мляко
1с.л.захар
1ч.л.сол
20гр.мая за хляб
4с.л.зехтин
250мл.топла вода
брашно за доомесване и разточване

За плънката
50гр.печурки
100гр.шунка
пресен босилек
щипка риган
1/2зелена пиперка
1/2глава лук
1/2с.л.зехтин
3с.л.доматено пюре
100гр.настъргано сирене
1жълтък за намазване
семена за поръсване

 От изброените продукти замесете меко и гладко тесто.Завийте го с чиста кърпа и го оставете да втаса за около 30минути.Направете си плънката,като в нагрят тиган с 1,2с.л.зехтин запържите ситно нарязан лук,половин пиперка нарязана на ситно,гъбите на ситно.Прибавете накълцан пресен босилек,доматеното пюре,щипка риган.Посолете и оставете да покъкри до сгъстяване на плънката.Така приготвената плънка оставете да се охлади.
Премесете тестото и го разделете на еднакви топчета с големина,колкото голямо яйце.Оставете топчетата да починат за 5/10минути.
Разточете едно топче на обла питка направете разрези в двата края и сипете от плънката.Поръсете с настъргано сирене и завийте по посоченият начин на снимката.
По същият начин си направете и останалите закуски.От тази доза тесто се получават доста закуски ако искате да направите по малко си замесете по малко тесто. Наредете ги в тава с постлана готварска хартия на разстояние на разстояние една от друга.Оставете ги да починат за около 20минути.Намажете ги с разбит жълтък с 1ч.л.прясно мляко.
Изпечете закуските в нагряна фурна на 200градуса до зачервяване.

10 коментара:

  1. Привет и от мен:)С тази твоя гондола направо ми отиде лятната диета:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет и от мен.Ох и аз съм така гледах ги гледах ги..ама как да не си хапна:) :) :)Прекрасен уикенд ти желая.

      Изтриване
  2. Fantastico! Buonissimo, complimenti! :) Grazie per essere passata da me, ti auguro una splendida settimana! Un bacio! :)

    ОтговорИзтриване
  3. С тия твои вкусотии съм заприличала на поничка хи хи хи А тия гондолки така вкусноооо и апетитно изглеждат.Много целувки луда гъбкееее :) :) :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Айдееее не се оплаквай приличала на поничка.Всички ако сме като тебе да ядем и да не качваме килограми.:) :) :)Много целувки и от мен миличка много ми липсвате.

      Изтриване
  4. Таня, за първи път попадам в блога ти и съм впечатлена от вкусотиите, които си предложила! А тия гондоли са много апетитни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети много се радвам,че си попаднала на блога ми.Благодаря за комплиментите.А аз съм очарована от твоят прекрасен блог изпълнен с вкусотий и с прекрасни запленителни,пъстри и цветни снимки.Сърдечни поздрави Бети и се радвам,че се намерихме :) :) :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Всички текстови,снимкови и графични материали,публикувани в блога,са собственост на Вкусно и сладко кулинарни рецепти и неговият автор и са обект на авторско право по смисъла на закона за авторско право и сродните му права(ЗАПСП). Не се допуска цитиране,споделяне,копиране на съдържание от блога без разрешение от автора му,като при разрешение ,задължително се посочвана източника и се добавя прилежащ,работещ линк/хипер-връзка/ към www.tania-goleva.blogspot.com

АРХИВ НА БЛОГА

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...